شرایط کلی بیمه نامه عمر و آتیه پاسارگاد

۲۱۰ بازديد
مبلغ حق بیمه
 
شما با هر شرایط اقتصادی می توانید از سرمایه گذاری عمر و تامین آتیه برخوردار شوید.

* این مبلغ بین حداقل 200.000 ریال و حداکثر 3340000 ریال خود میتواند باشد
انعطاف در پرداخت حق بیمه‌ ها

از مهمترین ویژگیهای بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری قابل انعطاف بودن آن است که شرایط آن با توجه به توان مالی شما قابل پرداخت است. شما می‌توانید حق بیمه‌های خود را در طول مدت بیمه افزایش یا کاهش دهید.
 
نحوه پرداخت
حق بیمه بنا به تقاضای بیمه گذار می تواند به اقساط شش ماهه،سه ماهه، سالانه و یا ماهانه تقسیط گردد.
الگوی پرداخت حق بیمه‌ها بر اساس علاقه مندی خود می‌توانید دو روش را برای پرداخت حق بیمه‌های خود انتخاب کنید:

1) حق بیمه ثابت: در طول مدت بیمه مبلغ ثابتی را به عنوان حق بیمه در هر نوبت می‌پردازید.

2) حق بیمه افزایشی با نرخ معین: می‌توانید با توجه به توانایی خود هر سال مبالغ حق بیمه را از بین 5 تا 25% افزایش دهید.

سن بیمه شده
محدودیت سنی برای بیمه شدن وجود ندارد و تمام افراد زیر ۷۰ سال از بدو تولد می توانند تحت پوشش این نوع بیمه عمر باشند.
نوزادان از آغاز تولد و بزرگسالان تا سن 65 سالگی
*سن بیمه شده + سال بیمه نباید از 70 بیشتر شود.
 
مدت بیمه
مدت بیمه بین 5 تا 30 سال می باشد.

*سن بیمه شده + سال بیمه نباید از 70 بیشتر شود.
 
عیین ذینفع توسط بیمه گذار:
در بیمه عمر و تامین آتیه شما شخصاً قادر هستید به انتخاب خود تعیین نمایید که چه کسانی و هرکدام به چه میزان
می توانند از مزایای این بیمه نامه استفاده نمایند. حال اینکه در مورد سایر اموال و دارایی ها این امر با محدودیت های قانونی مواجه است.
 
باز خرید بیمه نامه
این بیمه نامه دارای ارزش بازخرید بوده و شما می توانید پس از پایان ماه ششم و پرداخت شش ماه حق بیمه ، اندوخته ایجاد شده را باز خرید نمایید.
 
معافیت مالیاتی:
سرمایه حیات پرداختی در بیمه عمروتامین آتیه به هر میزان که باشد از مالیات معاف است و در صورت فوت بیمه شده نیز مشمول مالیات بر ارث نخواهد بود.

سرمایه بیمه عمر و تامین آتیه، سرمایه بیمه حادثه و سرمایه بیمه بیماریهای خاص به هر میزان از معافیت مالیاتی برخوردار است و مبالغ پرداختی به بیمه گذار و استفاده کننده گان تابع قانون ارث نخواهد بود.
 
مشارکت در منافع
حداقل میزان سود سالانه برای 2 سال اول این بیمه نامه 16% ، 2 سال دوم 13% و برای سالهای بعد از آن 10% در هر سال می باشد. بیمه پاسارگارد با توجه به توان سرمایه گذاری گروه مالی پاسارگاد وجوه حاصل از اندوخته های بیمه عمر و تامین آتیه بیمه گذاران خود را سرمایه گذاری نموده و علاوه بر تضمین سود سالانه 90% منافع حاصل از آن سرمایه گذاری را بین بیمه گذران بیمه عمر و تامین آتیه خود تقسیم و سرمایه آنان را سالانه تعدیل می نماید.

باز خرید بیمه نامه
بیمه نامه دارای ارزش بازخرید بوده و شما می توانید پس از پایان ماه ششم و پرداخت شش ماه حق بیمه ، اندوخته ایجاد شده را باز خرید نمایید.

مزایای ویژه بیمه نامه
به منظور مقابله با تورم فرضی، به درخواست بیمه گذار مبلغ حق بیمه می تواندهر سال به میزان 5 تا 25 درصد نسبت به سال قبل افزایش یابد.

تخصیص اندوخته حاصل از بیمه عمر به دیگری
در بیمه عمر و تامین آتیه شما می توانید اندوخته حاصل از سرمایه گذاری را بنابر میل خود و آنگونه که تمایل دارید به شخص دیگری تخصیص دهید.

 

دریافت وام
امکان دریافت وام بدون ضامن و بدون وثیقه :
اندوخته و پس‌انداز شما در بیمه عمر و تامین آتیه با پرداخت حق‌ بیمه شکل گرفته و دارائی بیمه ‌نامه شما محسوب می‌شود. شما می توانید در مواقع ضروری تا 90 درصد ارزش بازخرید اندوخته بیمه نامه خود وام دریافت کنید.
این وام می تواند در مواقعی که شما نیاز ضروری به صندوق پس انداز خود دارید به شما کمک کند تا بتوانید از سرمایه خود برداشت داشته باشید. نکته مثبت این وام این است که هنگامی که شما وام دریافت می کنید پوشش های بیمه ای برای بیمه شده وجود خواهد داشت.
شرایط و میزان وام:
پرداخت وام در کوتاهترین زمان ممکن و بدون نیاز به هیچ گونه تشریفات تا میزان 90% ارزش بازخریدی بیمه نامه می باشد.

نرخ تسهیلات وام 4% بیش از نرخ سود محاسباتی برای تشکیل سرمایه خواهد بود.

مقایسه با حساب بانکی
یک حساب بانکی معمولی به شما اجازه می دهد تا در هر زمان به پس انداز خود دسترسی داشته باشید و ممکن است این پس انداز را برای موارد و نیازهای کوچک در هر جایی استفاده کنید. پس انداز در بانک حالتی دارد که هیچ کس مانع برداشت سرمایه نمی شود و این برای کسی که برای آینده برنامه و طرح دارد اصلا خوب نیست.

همیشه باید برای پس انداز و کم کردن هزینه های غیر ضروری یک فشار و اجبار بیرونی وجود داشته باشد، بیمه عمر پاسارگاد با طرحی سیستماتیک و برنامه ریزی شده به شما کمک می کند تا متعهد شوید برای خود پس انداز کنید و علاوه بر پوشش های بیمه ای صندوقی را برای آینده خود ایجاد کنید.
 
مزایای بیمه عمر نسبت به حساب بانکی

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.