بیمه عمر و تامین آتیه

(نمایندگی ملکی)

بیمه عمر و تامین آتیه

۲۳۹ بازديد


بیمه عمر — هدیه ای ماندگار برای خانواده شما


بیمه عمر چیست؟
طرح ممتاز و منحصر به فرد بیمه عمر و تشکیل سرمایه (Life Insurance) که بر اساس مدل شناخته شده جهانی Flexible universal life طراحی گردیده و در سراسر جهان یکی از پر طرفدارترین بیمه های عمر و پس انداز می باشد، با در نظر گرفتن نرخ تورم و سود سرمایه گذاری و ویژگیهای مربوط به خنثی کردن اثر تورم و محاسبه سود صندوق سرمایه گذاری به شکل مرکب، مناسب ترین گزینه برای کسانی است که با نگرش درست نگران آینده خود و خانواده خود هستند.

 

چرا شما به بیمه عمر نیاز دارید ؟

بیمه عمر بر خلاف آنچه در ذهن تداعی می کند بیمه زندگی است و زندگی شیرین و پر از خوبی ها و دوست داشتنی ها است ، ولی زندگی جاودانه نیست. فلسفه حیات و مفهوم واقعی زندگی، بودن و نبودن، شادی و غم، خوشی و ناخوشی، پیوستن و گسستن است.

افراد دور اندیش باید در روزهای خوش زندگی به فکر روزهای سخت آینده باشد. بیمه عمر پس اندازی است که بهترین مزایا را برای شما فراهم می آورد.

شما در هر سن و سالی که هستید و به هر شغلی مشغول می باشید ضرورت ایجاب می نماید که در مورد بیمه عمر اطلاعات لازم را داشته باشید و به موقع یکی از انواع آن را به عنوان تامین برای خود و خانواده انتخاب نمائید. شما هر قدر در این مورد بیشتر بدانید زندگی آینده خود و اعضاء خانواده را بهتر و روشن تر می توانید ترسیم کنید زیرا بیمه عمر بیمه زندگی است.

بیمه عمر و تشکیل سرمایه چیست؟

بیمه عمر و سرمایه گذاری یکی از پرطرفدار ترین بیمه های عمر در جهان است که با اضافه نمودن یک برنامه سرمایه گذاری سیستماتیک به بیمه عمر بلند مدت، روز به روز طرفداران بیشتری را در اکثر کشورها به خود جلب می نماید.

در این طرح افراد با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش بیمه عمر را نیز خواهند داشت.

 

بیمه عمر و تشکیل سرمایه چیست؟
شما می توانید از درآمد ماهیانه خود بخشی که معمولا برای آن برنامه ریزی ندارید یا صرف هزینه های غیر ضروری می کنید را به بیمه عمر و پس انداز اختصاص دهید و اطمینان داشته باشید که این پس انداز به طور منظم و سیستماتیک برای شما سرمایه گذاری می شود.

مهم تر اینکه اگر حادثه و اتفاق ناگواری مثل فوت، نقص عضو ، ازکار افتادگی و یا بیماری های خاص اتفاق بیافتد، بیمه پاسارگاد حامی شما خواهد بود و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود آن را پرداخت می کند بلکه مبلغی هم به عنوان پوشش بیمه ای نیز پرداخت می شود تا مشکلات مالی را پوشش دهد.

بیمه پاسارگاد حق بیمه‌های پرداختی شما را با اختصاص نرخ سود تضمینی در اندوخته‌های شما انباشته می نماید. این اندوخته، طی سالهای بعد با افزوده شدن حق بیمه‌ها و سود آنها، افزایش یافته و پس‌اندازی مطمئن برای رفع نیازهای احتمالی و برنامه‌های آینده شما خواهد بود.


طرح نوین بیمه عمر وتامین آتیه (پس انداز طلایی برای آینده)
شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) در راستای ارائه خدمات نوین بیمه ای و سرمایه گذاری به اقشار مختلف مردم و جلب رضایتمندی اقشار مختلف و تامین منبع مالی بخش اعظمی از افراد جامعه، اقدام به معرفی طرح های سرمایه گذاری بیمه عمر و تامین آتیه نموده تا بیمه گذاران قادر باشند از طریق اندوخته و پس انداز تدریجی خود، پس از طی یک دوره زمانی مالک سرمایه قابل توجهی گردند.
این طرح در راستای تامین سرمایه ای قابل توجه و خدمات بیمه ای به منظور تامین آینده ای روشن و مطمئن ارائه می گردد.
در این طرح افراد با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش بیمه عمر را نیز خواهند داشت.

بیمه عمر ، بیمه زندگی شما و خانواد شما ...
بیمه عمر یعنی یک پس انداز ، یک سرمایه گذاری با بهترین مزایا ، یک پوشش برای شما و خانواده شما ، یک پشتیبانی مالی ، پس اندازی طلایی برای کسانی که به فکر آینده هستند.

شما برای ارتقاء سطح زندگی خود و عزیزانتان روزانه ساعت ها تلاش کرده و زمان زیادی را ازعزیزانتان به دور هستید، تا بهترین ها که شایسته آن هستند را برایشان فراهم کنید. از منزل گرفته تا خودروی شخصی، محصولی را انتخاب می کنید که از ایمنی و کارآیی بیشتری بر خوردار باشند، در تهیه لباس و وسایل شخصی خود و فرزندان نهایت دقت را بخرج می دهید.

سوالی دارم ؟

  • اگر به دنبال پشتوانه‌ای برای دوران بازنشستگی هستید.

  • اگر به دنبال تشکیل سرمایه و پس‌انداز کردن با روشی با قاعده و منظم هستید.

  • اگر در جستجوی حفظ ارزش اقتصادی پس‌انداز خود در مقابل آثار ناشی از تورم هستید.

  • اگر در کنار برخورداری از پوشش فوت و پس‌اندازی به دنبال پوششهای تکمیلی دیگر هستید.

  • اگر ...

    ما بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد را به شما پیشنهاد می کنیم...

  • با این سرمایه گذاری  شما می توانید:

  • آینده خود و خانواده خود را تأمین نماید.

  • سرمایه گذاری مناسب و سود آور را انتخاب کنید.

  • هزینه های تحصیلی فرزندان را تأمین کنید.

  • ارزش اقتصادی پس‌انداز خود در مقابل آثار ناشی از تورم حفظ کنید.

  • هزینه های جهیزیه و ازدواج فرزندان را تامین کنید.

 

با گذشت زمان اهمیت سرمایه گذاری رنگ بوی بیشتری به خودش گرفته است، چون همیشه همه چیزآن طوری نیست که ما فکر میکنیم. ما این طور می اندیشیم که چون همیشه مراقب خود هستیم حادثه ای برای ما پیش نخواهد آمد،ولی از این قافلیم که اتفاق بر روی مواظبت ما از خودمان پایه گذاری نمی شود. همان گونه که با ازدواج کردن، داشتن فرزند و تشکیل خانواده مسئولیت هایمان بیشتر می شود، نیاز به داشتن امنیت و آرامش و پس اندازی مطمئن نیز همچنان پررنگ تر می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد